Mitt i natta

Tja!
Nu har jag hunnit att varva ner lite efter ridningen
och ska nu käka ett par natta kÔrvar med brÔÔ! =P

Hehe Blev inga bilder idag.
Först så kom jag på att jag glömde kameran,
sen så var det Lisa vi hade då Madde antagligen
hade fått migrän... =/

Jag red i alla fall en C-ponny som heter Winnie.
Winnie lånar ridskolan utav en tjej som snart har
växt ur honom och som inte riktigt hinner med honom.

Ja, lektionen idag gick i alla fall ut på förvänd galopp
och bakdelsvändningar!
Det gick väl sådär kan jag väl säga...

Winnie var hur pigg som helst och ville bara springa!
Och så fort jag kom "åt honom" så stannade han och tänkte helt plötsligt bakåt?
Så jag hade ingen direkt "ärlig bjudning" idag.


Sandra och Winnie får stå för kvällens bild! =)
Här har de vunnit KM hoppning! =)


Men överlag gick det väl bra,
bäst gick det i galoppen.
Vi skulle stå upp de första 2-3 varven för att sen
sätta oss ner och börja jobba igenom ordentligt.
Men de skulle jobba på fast att vi stod upp!

Jag var helt slut kan jag säga!
Och dessutom så har jag tappat min rid kondition nu känner jag
efter att jag har missat så många lektioner då jag varit så mycket sjuk det senaste...

Käka var det ja! =P
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0