"Solen lyyyyyyser, himlen är blåååååå......"

"Vad det är sköööööönt att leeeeeeva dåååååååå!!!"



Hejsan på dejsan din krokodil! =P



Idag mår jag bättre, mycket bättre faktiskt!
Idag har jag allt duschat och fönade håret, tog på mig liiite finare kläder och sminkade mig,
fixade naglarna och målade dem, GRÖNA!
Dessutom var jag och koffe nere och hämtade torkad tvätt typ nyss.

Ja, som ni märker är jag på bättre humör och jag känner mig piggare!
Jag var rätt så pigg igår också, men på kvällen var jag fan död igen!
Det kanske blir likadant idag men aja!
Kanske, gjorde det susen med en låååång vaaaarm dusch för mina små bihålor!

Baksidan utav detta myntet är dock att jag har gått ner i vikt....igen!
Så det som jag kämpat med att gå upp, och dessutom lyckats med har försvunnit....!
Nu är jag nere på 45 igen...imorses innan jag duschade vägde jag 45,6....suck!
Äsch, wtf jag kommer väl upp till 47-48 igen som jag låg på innan jag blev sjuk (2ggr på rad)!



En annan baksida är också att jag har missat hur många ridlektioner som helst!
4 stycken tror jag nämre bestämt! Ja, mer eller mindre, så jag har ju att göra så att säga!
Att rida en privatlektion är ju inte att tänka på nu, tyvärr så jag får helt enkelt försöka få ihop det så jag kan rida igen dem...! Har ju lovat Sandra A att vi sak rida igen ihop, om det går!

Nu kom jag också att tänka på att jag vill rida MYSAN! Och att jag vill ha lektioner igen för Sandra och Sara!!!!
Ååååhh!! Jag längtar! Jag tycker verkligen att det är sååå kul att hålla lite lektioner för dem ibland! =)
Älskar att hjälpa till att förbättra deras ridning och att se ett "problem" och att försöka lösa det tillsammans med ryttaren! UNDERBART roligt! =)
Även jag lär mig massor på att stå på marken och hjälpa dem!
Många saker man kan ta med sig när man själv sitter upp! =)

                
Mysan                                  Lilleman O. Sandra
                          
 Nelly O. Jag                         Busen O. jag                    Mysan O. jag


Just det!
Jag har lovat Sandra A att hon ska få blogga lite här ibland, så bli inte förvånade om det är någon annan som gör det! Det är helt lugnt och jag har gett henne tillåtelse till det eller vad man ska säga! =P



Hoppas att ni tycker att det är ok, men jag tror att det kan bli bra
med lite "förnyelse" här i bloggen eller ja, ni fattar! =P

Ha det bäst!
xoxo Elin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt mysan var :D

2012-04-14 @ 20:35:58
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Eller hur är så sjukt trött på sadlar alltså ^^ haha kan tänka mig att inte mkt passar på den lilla ponnyn.

2012-04-15 @ 13:56:34
URL: http://teambs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0