Tja!

Sent kvälls inlägg idag! =)
Var och red idag och jag fick rida en ponny som jag inte har ridit förut.
Caramella heter hon och är en stor C eller liten D...vet inte riktigt.
Men hon var HUR STEL SOM HELST och bet tag i bettet i höger mungipa.
Och frammåt ville hon inte heller, fick racea på långsidorna i galoppen för att hon ska frammåt, nedåt.
SKIT JOBBIGT!!

 Caramella

Fick driva aset!
Jag sa högt "ett språng till, språng, språng, språng..."
det hjälpte mig att orka driva och rida henne framåt.

Både hon och jag var HELT slut sen kan jag tala om!
Det roliga är att jag idag hade värdens träningsverk sedan i måndags,
och den är/var värre idag än igår...! =P

Det känns verkligen att jag inte har någon kondition kvar sedan jag vart sjuk så länge!
Men man brukar ju säga att konditionen är en "färskvara".

Ne, nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bäst och god natt på er! <3
xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0