Tja!

Idag har jag vart och jobbar på en förskola som heter Torsborg!
Det är en liten förskola med endast 2½ avdelning och jätte mysig!
Jag jobbade 9-13, inte dåligt! =P

Så nu har jag kommit hem efter att ha vart och handlat lite
kompresser, plåster, tape och dyligt och jag kikade även in på Gina Tricot.
Där hittade jag en jätte fin tröja som jag är GRYMT sugen på att klicka hem!
Det fanns i rosa, grå, grön och persiko färg.

Dessa färger finns det!






Visst är de fina?
Sköna är de också!
Kostar 249:- på Gina Tricot!

Ha en bra dag i solskenet!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

den gråa var superfin :D

2012-04-24 @ 15:36:45
URL: http://lovebysandra.devote.se
Postat av: Sara Apell :D

Den gröna tycker jag att du ska ta :)

2012-04-24 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0