At work

Helluu!
Sitter på jobbet och tar det lugnt just nu ligger jag riktigt bra
till med mina sysslor! =)
Nu är det inget pyssel kavr med patienterna så nu är det det rutinmässiga kvar så som att diska och plocka bort fikat, men det är inte förens vid 21!

Jag jobbar dagen imorgon så jag passar på och försöker ta det lugnt så jag orkar med morgondagen!
Inte för att jag tror att det kommer bli någon mer rush med förlossningar men man vet aldrig!
Dessutom får man ju inte riktigt de antal timmars sömn som man/jag behöver för att man ska kunna i alla fall känna sig något utvilad! ;P

Nu har jag inte många dagar kvar här på BB, 7 arbetsdagar (med räknat denna kvällen!) Tråkigt men samtidigt skönt att få lite semester! =)

Idag är det hjulafton som jag såklart missar....trist!
Det är ju änna lite tradition att gå och kolla på alla häftiga bilar!!
Men asch vad göra? Gött att jobba också ändå på ett sätt, Money! haha xD

Tänkte att jag någon dag när jag är ledig eller så få tummen ur och lägga upp bilder som jag lovat visa er för hur längesen som helst! haha men det kommer komma upp när jag har tid och ork till det helt enkelt!

Längtar till den 28/8 BTW! Jag ska klippa mig då!
Vilket är otroligt efterlängtat! =)
Tänkte jag skulle klippa av det slitna men försöka behålla längden!
Apellarna sa härom dagen att "Elin, du har längre hår än vad du tror" haha xD Så nu fan är det dags för klippning! =)

Ha det bäst! xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0