Drar iväg till Götene

Tja!
Nu ska jag dra mig iväg till hembyn Götene för att träffa min barndomskompis Linn! =)
Det var ett tag sedan vi träffades sist så det kommer bli toppen kul!

Jag och Linn har varit vänner så länge jag kan minnas och lite till ändå! Enligt våra föräldrar träffades vi när vi var i 3-4 årsåldern och har alltid umgåts sedan dess!

Vi gick i samma skola, i samma klass från förskoleklass till 9an!
I gymnasiet gick vi skilda vägar, jag började i Lidköping på omvårdnadsprogrammet och hon i Skara på Music and Productions.
 


Men vi försöker att träffas så ofta vi kan för att vi vill ju självklart behålla kontakten med varandra!
Vi har sagt det att vi ska bli gamla ihop och dö ihop!

Life is something, something good! <3
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0