God kväll!

Hej!
Idag har jag varit med Sara i stallet! =)
Hon skulle rida lektion så jag passade på att åka med!
Jag pysslade med min lilla svarta fara, min svarta diamant, min älsklings plutta, Nelly!!! <3
 
Jag klippte hennes man, pannlugg, svans och hovskägg.
Så nu ser hon inte alls lika vild ut som innan! haha
 
Sen ska hon bli klippt men jag hade gjort det om jag visste hur man gjorde men aja..
Jag måste lära mig i alla fall och då är ju Nelly bra att börja lära sig på! ;)
 
 
Ne, nu ska jag gå och lägga mig för imorgon gör jag min näst sista dag på BB!
 
ha det gott!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Martina- Retard Riders

Åh vad söt liten ponny på bilden! Fin blogg med :) //RR

Svar: Tack! =)
Elin Nilsson

2012-08-23 @ 13:12:19
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0