Fest

hej! Igår var det 67års fest här hemma! =)
Jag, Sandra och Jenny fyller/fyllde 67 år tillsammans!
Så det firade vi!

Det var en riktigt lyckad fest och jag kom inte i säng förens kl. 03.30...!! Jag städade medans Koffe däckade i soffan och att väcka honom var fan inte lätt kan jag säga..! Det slutade med att jag fick dra till en "Bitchslap" så han vaknade. Inte nog med att jag knappt fick honom väckt, utan han skulle kissa i duschen också...suck! Fick säga till honom att vända sig om! ;P

Imorses, runt typ 12-13 tiden sådär så väckte han mig och vi åkte sen vid 14 tiden till hans föräldrar en sväng! =)

Nu har vi vart och handlat och strax kommer Martin, Sandra och Martin hit för lite mys!

Imorgon drar vi Salebygänget till Göteborg och Liseberg! =)
Kommer bli kul fast att jag inte åker några attraktioner direkt.

Det var lite uppdatering från igår/idag!
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0