Piggelin

Tja! Ett snabbinlägg här! =)
Jag känner mig pigg och städar för fulla muggar!
Nu en liten paus från städandet och slår in paket till Jenny Apell som fyller samma dag som jag! =)

Jag har diskat, torkat bänken, torkat spisen och "knapparna", torkat ur mikron efter att ha kört en skål med ättika och citronsaft (super enkelt men doftar lite starkt först) =)



Efter jag slagit in presenterna ska jag fortsätta i köket och ta och göra iordning på bordet och torka det, torka skåpsluckorna då det finns svarta fingrar på alla vita....typiskt för en pojkvän till mekaniker att smutsa ner med sina händer ;P
Vattna blommorna och plantera om några också! =)

Sen måste jag ta golven också men vet inte om det blir nu eller någon annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: lisse

jätte fin fux :)

kika gärna in på min blogg:)

2012-07-23 @ 14:45:17
URL: http://lissegotze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0