....

Varför kan man inte få det man vill ha?
Varför ska det vara så svårt?

Många gånger har vi 2 pratat om detta och jag vill äga honom, jag vill ha honom!

Om ni nu undrar vem eller vad jag pratar om är en häst (som vanligt).

Jag har hittat en som jag verkligen, Verkligen, VERKLIGEN vill ha!
Det är så svårt när man vet att det inte kommer att fungera ekonomiskt....!
JAG HATAR DETTA!



Och det värsta är att häsen gör det bara värre för mig,
den berättar och visar iprincip att den vill vara hos mig, att den tycker om mig....! <3

Jag verkligen älskar denna hästen så mycket att jag till och med seriöst har börjat räkna på det hela!
"Om jag sparar ** i månaden, så får jag ihop ** och då har jag pengar till att köpa denna för **
och då får jag över ** och då vill jag köpa stallpellets som den ska stå på och då kostar det **
och müsli, foderjäst och vitaminer kostar ** samt täcken och ev. utrustning....."

OSV. OSV. OSV.

Såhär sitter jag nu och kalkulerar!
Man blir tokig!

Usch! Skit jobbigt är det verkligen!
Jag vill köpa denna hästen och den vill vara hos mig, men det kommer liksom inte fungera ekonomiskt....:/ :( :'(

Underbara, UNDERBARA häst!!!!!
Du gör mig TOKIG!!!!!!!!!
Men jag älskar dig! <3



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Du har ju en farsa som mer än gärna skämmer bort dig....Du kan ju alltid fråga honom, morsan är ju inte någon ide att fråga ;)



Syrran(Anna) ställer säkert upp med en slant....haha.



Emil(Anna's gubbe) Ställer säkert upp med stall :D



Och jag kommer antagligen undra vad i helvete det är som händer, och att du är troligtvis den mest bortskämda ungen i världen... eller här omkring iaf :D



Lycka till med häst köpet.



Hjärtliga hälsningar: Världens bästa bror

2012-06-15 @ 10:18:03
Postat av: Elin

Hahaha brorsan! Om det nu är så så har jag redan ett eventuellt stall att ställa honom i, i hovby hos en kompis som jag hjälper ibland! ;P



Haha då är det som vanligt då, en helt normal vardag! Men du är allt också duktig på att skämma bort! ;) Vem var det som lärde mig köra GoKart tex.? :P



Ja, ett lycka till lär man behöva när man inte har det ekonomiska stödet man behöver...



Om jag inte kommer in på skola till hösten så ska jag ta tag i detta med jobbsökandet och ev läsa upp mina betyg så jag kommer in nästa gång jag söker! :)



Dax att komma på fika besök snart? Kolla upp bara så jag inte jobbar! Ingen semester här inte när man jobbar med pytti bäbisarna!



KRAAAAAAAAAAAAM världens bästa minsta lilla syster

2012-06-15 @ 14:24:36
Postat av: Syrran

Grymt...!!!



världens bästa lilla och stora syster!!

2012-06-16 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0