Halloj!

Hej på er!
Nu är det Måndag, en ny vecka och mer jobb.
Idag jobbar jag 14-22 kvällen alltså och imorgon dag 7-16.

Just nu sitter jag och väntar på att mina nudlar ska svalna lite så jag kan slänga i mig dem.

Igår blev det ingen uteritt med sandra då det började regna
så det blev till att gå in till ridhuset lite men då var det en som hade hoppträning så vi var bara i vägen typ
så vi gick ut till ridbanan i blåsten istället.



Mysan gick jätte bra!
Hon är brunstig så hon var grinig men ändå ville hon mysa haha
När jag satt upp inne i ridhuset nockade hon mig nästan för att hon skulle grina :P

Jag kände verkligen hennes rygg, båda bakbenen och mina sittben!
Underbart! När det går så bra vill man bara sitta och trimma men jag fick ta tag mig själv i kragen
och känna efter när hon var trött.

Ne nu äta sen åka till jobbet!

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0