Hej!

Tjosan!

Slänger in ett inlägg idag!
Snabba ryck är det som gäller nu! :P

Sandra A ringde och frågade om jag vill med ut o rasta hästarna
och då sa ju jag självklart att ja, visst det kan jag väl.
Vet ni vad hon säger HELT SERIÖST då?

"Men vad bra, då tar du lillen så tar jag mysan då!"
Jag " VAAAAA?!!!! OH, SHIET! ÄR DU SERIÖS? Du skämtar väl...va? Eller...?!"

Som tur var så gjorde hon det hahaha
Jag har ju bara suttit på lillen 1 gång om den ens en gång räknas! ;P
Jag skrittade honom och flyttade lite för skänkeln bara,
Sandra hade ridit klart och jag fick skritta av honom och var tyvungen att känna lite på
honom för han ser så fin ut att rida! =)

Ne, laddar upp med en makrillsmacka och smultrolsaft! =)

Bye xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0