Skolavslutningsdag

Idag är det skolavslutningsdagen för många bland annat för Apellarna <3
Ska till dem senare idag och kika lite när Sandra rider och kameran åker med!



UNDERBART väder idag!



Igår red jag ´igen´, red världens underbaraste Champis ute på Berg´s körbana!
Han var svinit pigg men han är ju bara så söt så man bara sitter och åker med och garvar åt honom hihi
Även denna gången så skulle vi gå igenom den stora vattenpölen och sist tog det hur lång tid som helst för mig att få i honom överhuvudtaget, men sen skulle han bara vara i vattnet.

Men igår gick i utan att tveka en sekund, utan att ens blinka!
Jag blev väldigt chockad kan jag säga och vi blev först i ledet att galoppera igenom vattnet vilket han gjorde med glädje och skvätte EXTRA mycket vatten runt sig haha :P

Champis har nog kommit på att han tycker om vatten ;P
Jätte fin var han att rida igår (som alltid).





Bilder på mig och Champis från en lektion för ett tag sedan kommer senare!

Det kommer dyka upp en bildbomb på mig och mysan och sara och mysan =)
Keep u´r eyeas open!

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0