Tjenixen!

Hej på er alla som är vakna fortfarande! =)
klockan är kvart över 12 nu i skrivande stund.

Igår morses skar jag mig i fingret...vänster pekis..AJ!
Borde egentligen ha åkt in och sytt men, inte gör väl lilla jag det inte?
Och nu är det ju för sent, nu syr de ju inte utan skulle bara isf lägga om och försöka dra ihop
såret som jag själv har gjort.
Så ett fint ärr kommer det väl bli där. Men äsch spelar väl inte så stor roll...eller?

Jag fick en liten burk med koksalt med mig hem så jag kan ta och byta förbandet imorgon.
Rätt bra att man jobbar på sjukhus ändå! ;P

Aja, i fredags var det "the big day!" :D
JAG OCH KOFFE ÄR NUMER FÖRLOVADE!!!!! :D

Vi va hemma hos Linus och firade, hade precis ätit och helt plötsligt kommer Linus i kavaj med
2 finglas i händerna och serverar mig och Koffe.
Jag tar och smuttar lite på det mousserande vinet och ställer ner glaset igen.
Väntar då självklart på att alla de andra också ska få sina glas...

Men helt plötsligt efter att alla vart så glada över att vi "skulle få något gott att dricka" så blev de tysta...
Sen säger de till mig, "men svep nu då, Elin!" Jag bara kollar konstigt på dem först,
sen ner på mitt glas och ser något guldigt i det!!
Jag börjar såklart att fälla några tårar medan jag fiskar upp ringen och sätter den på mitt finger.

Jag pussar och kramar som en tok på Koffe som såg så stolt ut! =) <3
Haha

Min underbara, underbara älskling!!! <3










Min bil gick sönder natten mellan onsdag och torsdag förra veckan
men nu helt plötsligt så står den utanför här hemma!
Då har mitt <3 lagat den! =)

Det är Besiktning på torsdag kl 15 så jag hoppas att hoon går igenom utan för många svåra 2or!






Idag fick jag mitt lönebesked!!!!
Jag har nog aldrig ägt så mycket pengar tror jag!
Jag tjänade mer pengar i brutto än vad koffe gör! =)

Får ut 19, så det känns rätt bra!!

Allt som fattas nu är att 440in går igenom utan svåra 2or som sagt
så kan jag dra iväg till ullared med familjen Apell och fira min, sandra M´s och Jennys födelsedag samt att
ev åka iväg till Liseberg! =)

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!

Jag vill inte köpa någon ny bil än....!!



 "Pengarna rullar in som de ska nu, det går bra nu..."



God natt med er nu gott folk! =)

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0