God Förmiddag!

Hej gott folk!
Är hemma idag, även igår för jag fick inte jobba för min chef då jag är förskyld.
Men aja, bättre då att jag är hemma och ser till att bli frisk istället så jag kan jobba nästa vecka.

Men så är det ett liiiiitet problem bara, jag kan inte hålla mig borta från stallet och hästarna.
Så jag red i måndags (sjuk), sprang med Lisa i tisdags (sjuk), red igår (sjuk) oxh ska egentligen rida igen idag (sjuk) men jag vet dock inte om jag ska göra det eller inte... *Delad Elin*





Just det! De där bilderna jag tog när jag var hos Sandra Apell sist håller jag fortfarande på med.
Det är såhär att om jag inte beskär dem liiite i paint så tar det hela dagen att ladda ner ett kort.
Vilket jag inte tänker göra så jag tar hellre hela dagen till att beskära alla bilderna än att vänta på ett kort :P

Idag ska jag städa lite här hemma, så mycket som jag orkar sen ska jag ducha och
åka iväg till stackars Sandra Apell som har fått Cortison sprutor in i knälederna vilket gör
att hon måste ligga still med raka ben i 24 timmar!
Så jag ska åka dit och göra henne lite sällskap! :)




I Tisdags förresten så såg jag den första humlan för i år!
Den var inte riktigt så ljus i färgen som de är på sommaren men den var riktigt jäkla fet! hahah
Så fet att den inte kunde flyga högre från marken än att jag kunde trampa på den (vilket jag var nära på att göra).


Kommentarer
Postat av: Maja---djurflickorna

Fin blogg :) kika in på våran vettja :D!

2012-03-29 @ 12:40:16
URL: http://djurflickorna.devote.se
Postat av: Kattis

Man ska rida än fast man är sjuk! Man får ju frisk luft och blir ju "frisk" av att umgås med djur! :)

Fast självklart rider man ju inte om man ligger i döende feber eller något..

2012-03-29 @ 14:41:02
URL: http://Mazuqvikana.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej!

Har du lust att göra ett bloglovin-byte?

Fin blogg du har förresten <3

Kram :)

2012-03-29 @ 16:27:47
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0