Hallojsan där!

Tjaabaa!
Hur är läget med er alla?
Själv så är det väl sisådär...är förskyld och ont i halsen, huvudet och i tro det eller ej körtlarna i halsen/nacken.
Dessutom så sträckte jag heeeeela låret plus knät idag när jag sprang med Lisa ute i skogen,
så jag måste ha vridit benet på något konstigt sätt antagligen.

Men jaja!
I Torsdags så drog vi iväg till Sälen och stannade där tills på Söndag då vi åkte hem.
Det var skojsigt förutom att jag första dagen där blev sjuk...Självklart! Varför inte liksom?!
Men jag bet ihop och knarkade Ibumetin och körde så mycket som jag orkade i alla fall!
men som sagt, kul hade vi och det var det viktigaste! :)

David och Heidi!


haha David ramlade här precis som om han skulle fria! ;P


Sandra, Koffe (som ser ut i fjärran), jag (som blir typ uppäten av halsduken) och Heidi! :)


Alla kom med på detta kortet förutom jag som står brevid Sandra! ;P


Sandra och Martin!


Heidi, Martin, Sandra och Jag! :)



Sen förra lördagen så var ju jag iväg till Sandra Apell och "lekte lite ridlärare"! :)
Men jag har inte fixat de bilderna ännu, men jag är ledig imorgon så jag ska nog,
kanske, eventuellt fixa dem då! :P

Men jag lägger upp en lite sniiiiiiiikpiiiiiik hihihi

 <3

God natt med er! Ha det bäst!

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Fin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-03-28 @ 17:29:15
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Linn

Härliga bilder! :)

2012-03-28 @ 19:37:35
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Sofie- Hästälskare

fin blogg! :D

2012-03-29 @ 19:06:00
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0