Hej!

Hej!
Hur mår ni idag?
Själv mår jag bra, gött med sol tycker jag!
Idag skulle jag igentligen åkt till Sandra och Sara och haft lite lektion för dem idag också (hade det igår med).
Men nu var det så olyckligt att Sandra åkte av en ponny som hon provred idag i trollhättan som stannade vid hinder så hon gjorde sig riktigt illa i ett finger. Så nu ska hon snart iväg till akuten för att kolla upp det.
Den var alldeles blå/lila och svullen och deestom så kan hon inte räta på det.
Men vi hoppas i alla fall på att hon inte har brutit fingret så hon kan komma upp i sadeln snart igen!



Jo, jag hade ju lite lektion för dem igår, men mest för Sara och Mysan.
Det gick riktigt bra i slutet! :)
Men Sara fick driva som fasiken! heheh
Jag och Snadra mer eller mindre tvingade henne att ha sporrar men sen i slutet var hon glad över att hon hade sporrarna på sig då hon inte hade kunnat få fram henne annars.

Mysan är ett litet envist ponnysto som inte alls vill länga steget och om hon nu måste göra det gör hon det inte gratis! ;P hehe Hon är för go lilla mysipysen!

Tog lite kort igår också, men dem har jag inte lagt in på datorn ännu så jag kan "redigera" dem.
Men jag tänkte lägga upp lite bilder när Sara longerade och Sandra red.
För det har jag ju lovat er! ;)

I onsdags red jag själv förresten!
Då red jag mitt lilla <3 Dunder och det gick riktigt bra!
Vi hade markarbete och det var en riktigt bra evighetsbana som vi red.
Han böjde på hasorna och var riktigt fin från början redan!
Vi hade en rikitgt bra dag fast jag ville stressa honom lite (omedvetet) men när jag väl tänkte på det så gick det super! Han fick ett jätte fint steg tillslut i alla fall! =)

Elin (Sandra´s och Sara´s syster) tog lite kort på oss och de tänkte jag också lägga upp här snart!
Som sagt, jag är lite efter i tiden då det tar så lång tid för mig att göra bilderna lite mindre.
Jag skulle ju kunna ändra megapixlarna i kameran, men då blir det inte alls lika bra kvalitet som annars.

Här kommer bilderna! =)



 
Sara longerade Mysan





 
Här ser hon riktigt fin ut!

 
När Lilleman tycker det är jobbigt att ta stöd lägger han sig bakom handen istället (han har sina knep) ;)


Jobbigt tycker Lillen här!






Fint!


Här går han riktigt bra! =)








Hej och hå! Fick säga till Sandra att rida fram till bettet, fin blev han!




Mysan posserar! <3


Titta! Lilleman har fått läppstift! :P


Kraaaaaaam! <3


Lilleman posserar! <3


Puss på dig Lilleman, puss på dig Mysan!


Puss puss puss <3

Det var nästan alla bilder på Sandra och Sara.
Bilderna från igår och från i onsdags kommer förhoppningsvis upp inom en snar framtid!
Så håll utkik! ;)

Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0