Hejsan everyone!

Tja!
Här sitter jag vid datorn och dunkar melodifestivals låtar från -12! :)
Just nu är det Danny med Amazing som dunkar i mitt högtalatsystem!

Idag har jag varit iväg och jobbat på Lenas Café mellan 9.30 och 16.
Det var rent utsagt kaos när jag kom dit (blev inringd).
Jag fick huvudansvaret av disken och att plocka av borden och att torka dem.
Så jag har sprungit som en jäkla iller överallt idag känns det som! :P
haha men kul var det!

Så idag har jag diskat, lagat mat och torkat överallt typ! ;P
Så nu har jag även jobb på både måndag, tisdag och onsdag! :)

Ååå! På torsdag bär det av till SÄÄÄÄLEEEN!!! :)
Det kommer att bli sååå kul! :)
Vi som ska åka är: Jag o Koffe, Sandra o Martin, David o Heidi och Linus! :)



Just nu sitter jag och väntar på att David och Heidi ska säga att de är i stan, vi ska beställa pizza och käka den hemma hos David :) Myys pys ikväll alltså! :)
Koffe är btw iväg på bandy, Villa spelar ikväll nämligen.
Av någon anledning så har han börjat gilla bandy, synd bara att det snart är över... :P
Men jag tycker det är kul, för han har aldrig gillat sport förut och aldrig haft någon hobby direkt mer än crossen typ.

Nu såg jag vad tråkigt inlägget såg ut utan några bilder...
Tyvärr så hittar jag ingen bild på caféet....
Och inga bilder från förra året när vi var i sälen heller...(de har nog sandra tror jag :P Får be henne om dem).


Ne, nu måste jag dra mig hat gött så hörs vi!
Åh, ps. imorgon så ska jag vara med Sandra Apell, super kul! Jag ska leka ridlärare ;P
Så nu jäklar ska både hon och Lilleman få träningsverk! ;)
Bilder på dem och mer info om det imorgon när jag kommit hem! :)

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0