I am back to stay!

Hej!
Åååå kära bloggen!
Ja anledningen till att jag inte har skrivit nått sen juli förra året är för att jag glömde av användarnamnet o lösenordet..!! Och självklart hade jag inte heller skrivit upp det någonstans!
Sååå typiskt mig! Men nu har jag bannemig skrivit 2 mail till mig själv (till båda mailarna), samt skrivit upp det på ett papper som jag ska förvara i min viktig-pärm!

Så nu ska det allt bli fart här igen!
Känner att det är lite bättre att skriva mycket här än att använda facebook till blogg ;P hehehe

Åh! Ni anar inte vad glad jag blev när jag kom in hit igen! IIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :D

It is time for me, it´s time for me to wright! :) YEAH!

Bloggen är min skugga, en berättelse om mitt liv!



xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0