Kortis inlägg

Tjatjatja!
Igår red jag Dunder och det gick väl rätt bra ändå.
Han var seg, kändes nästan lite trött fast att han inte hade jobbat så mycket överlag förra veckan!
Dessutom var han hur stel som helst i vänster bogen.
Han brukar vara det, både Dunder och Nelly, de vill inte ta fram vänster bogen och länga den sidan alls
så de går och stöter där istället för att stretcha.
Funderar nästan på att ta med honom ut någon dag på ett skritt och galopp arbete ute i skogen, han behöver att komma fram utan att jag ska tokdriva honom dit den lilla stunden som jag orkar...!

 
Min älskade vän, Dunder <3 Du anar inte hur mycket du betyder för mig!

Nu ska jag gå ner i källaren till tvättstugan och hänga upp tvätt och slänga in en ny maskin
sen baka muffins tänkte jag! MUMMA! ;)

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0