Morrn!

God morgon! =)
Som sagt så ska jag iväg till Sandra Apell och leka med henne! ;P
Jag ska ta och leta fram en ridövning som hon och Lilleman skulle kunna rida,
då hon inte hade en aning om vad hon skulle göra med honom idag :)

Jag ska åka till hennes stall snart, ska vara där 12 typ för hon ville hinna rida innan 14
för då har de hoppning nämligen.
Jag ska i alla fall ta lite kort, ska ta med min kamera och Sandra skulle ta med sitt objektiv
och om hon inte har gjort det kommer jag bli crazy! För jag har alltid velat haft ett sånt objektiv
som hon har men jag har akdrig råd till att köpa ett, så jag får helt enkelt försöka att spara till ett. :)

Ne, nu måste jag greja lite här innan jag ska åka iväg!
Här kommer det lite bilder från förra gången jag hade lite "lektion" för Sandra och Lilleman! ;)
Fint ekipage! <3

Ha det bäst!
xoxo Elin









 kolla in Lillemans bakben där! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0