Underbara dag!

Hej!
Härligt väder, eller hur? Helt underbart! Älskar att känna solens värme igen!
Nästa Torsdag ska vårt kompisgäng dra iväg för en weekend i sälen med skidåkning och mycket annat skojsigt!
Vi kommer att bo i en mysig stuga i Lindvallen och vi blir 7 pers. som åker en tjej bil o en kill bil kommer det att bli!
Jag längtar och hoppas att det kommer att bli riktigt kul!
Men dock så hoppas jag ju också att när vi kommer tillbaka att det ska vara vår här nere! ;P



Ikväll är det ridning för min del då :)
Jag har ingen aning om vem jag ska rida (antingen Nelly eller Dunder i guess).

Idag har jag jobbat!
Var på Fredriksdals förskola, avd. Dalen!
Jag trivs riktigt bra där faktiskt och hoppas på mer jobb hos dem!
Det är lite kul för personalen vill ha mig men rektorn som gör vik.beställningarna tar vilken som helst.
Hoppas att de kan prata vett i skallen på rektorn så de kan ta mig som "ordinarie vikarie" som jag var i Hällekis!




Kom och tala på Hällekis, åh vad jag saknar dem!
Speciellt de på blå/vit men även de på röd!
Får ta och hälsa på dem någon dag! :)

Ne, jag har satt på en maskin med tvätt och nu ska jag ta lite fika och kolla på avsnittet av ponnyakuten som jag missade igår. Älskar det programmet! Hoppas snart på att det ska få komma in stora hästar också nästa säsong!



Ha det bäst i solenens varma strålar!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0