Hej!

Hej allesammans!
Har ni det gött i solskenet? Det har jag i alla fall!

Oh, Vilken helg det har varit då, eller?!



            Soligt och fint, något kallt på kvällen
            Grillning hos Linus och blomprat med
            mamma Helena!


            Soligt och underbart fint väder
            Var hos syrran och kolla på race
            med grillning, bakning, promenad,
            badtunnebadning och slagerfestival!


             Morsdag och ännu en dag med fantastiskt
             väder. Fick god mat och efterrätt hos Koffes
             far-föräldrar och sedan vidare till min
             mamma för att fira henne med tårta.
             Startade även moppen "Fia" som jag inte har
             åkt på på ca. 2-3 år, super kul!




Jag vet att jag har lovat er bilder, en massa bilder....
Men tyvärr så är det så att jag har tyvärr inte hunnit!
Jag ska försöka ta tag i dem någon dag här, tycker bara
att det är såååå tråkigt och "redigera" dem! =P

Så när jag har "redigerat" dem så kommer det upp bilder
på mig och mysan, på Sara och mysan, och på race osv. =)

Nu ska jag städa och göra en raberberpaj för Sandra och Martin
kommer snart hit! =)



KRAAAAM
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0