Ljuvliga dag!

Tudiluu!
Idag har jag varit ledig, rätt go vecka ändå,
jobba må dag, ti kväll, ledig ons, jobba to o fre kväll! =)

Idag har mamsen min varit här på besök!

Dessutom har jag damsugit, diskat (mamma hjälpte mig) och tvättat.
Sen var jag och mamma iväg till stan en liten sväng, hälsade lite på
Sandra M på jobbet och sen ica för att handla och hem igen
för lite prat =)



Senare idag ska jag iväg till stallet och rida! =)
Linn kommer dit och min kamera åker med ny laddad och tom!



 Linns "verk"

 
Linns "verk" Detta kortet har hon även målat av och gav till mig i 21års present förra året! <3



Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt in bilderna på datorn så
några bilder kommer snart på rally och mig och sara som rider! =)

Idag är det näst sista ridningen inför sommaren....:(
Några kommer att sluta, så det är tråkigt....

Jag kommer vara kvar pga. den bästa ridläraren MADDE =) och ponnierna såklart! <3
Ååå...vad jag längtar till nästa löning...!!
Det är min första riktiga lön detta året?!


Jag och underbara Madde =)


Ska dra ner till källaren nu och köra en maskin med tvätt till.
En bild på Nils får avsluta detta inlägget!

 <3 världens underbaraste <3

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Elin

Bilden är flera år gammal jag ser sååå liten ut! haha xD Bilden är tagen vintern/våren 08/09

2012-05-30 @ 16:59:14
Postat av: Anna!

Åhh..vad söt bild på min lille prins. När tog du den?

Kram

2012-06-03 @ 21:42:16
Postat av: Anna!

Linn är verkligen BÄST på att rita.

2012-06-03 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0