OPS!

Hoppsan vad fort det går!
Det var idag exakt en vecka sen jag skrev här :P
Så jag får väl ta och sammanfatta veckan som gått! =)

Jag jobbade måndag, tisdag och onsdag.
I tisdags så sov jag hos min syster då det är nämnre till jobbet från henne än hem.
Brukar sova hos henne när jag jobbar kväll och sen dag dagen efter för att få så många sovtimmar som möjligt!

I onsdags red jag, det var hoppning och jag hoppade en stor C-ponny som heter Caramella.
Caramella är lånad till ridskolan utav en liten tjej som heter Frida =)
Vi hade markarbete/hoppning då vi inte skulle trötta ut hästarna för mycket för det skulle
vara KM hoppning dagen efter (torsdag).



BTW så sa Frida till Madde att hon tyckte att Caramella kändes mjuk och fin mot vad hon brukar då hon är stel som ett kylskåp och biter tag i högersidan av bettet och vägrar att ställa och böja sig.
Men jag blev i alla fall jätte glad när Madde berättade detta för mig! =)

I Torsdags på Km hoppning var jag där beredd med kameran och skulle ta kort på Sandra A och Winnie.
Han var hur fin som helst inne i ridhuset när Sandra red fram, mellan hand och skänkel, ja allt man kan be om när det är dags för hoppning.
Men så när hon kom ut på framhoppningsbanan, "lilla banan" så var han oren i bak...
Så tyvärr blev det ingen start för deras del...Så jäkla typiskt!

 Bilden är tagen från förra årets KM

I Fredags så jobbade jag på Lenas Café sen va jag med Sandra på kvällen där! =)

I Lördags var det 6års kalas för min systerdotter Lina =)
Jag och koffe stannade till kl var 1.30.
Det serverades grillad korv ute på altandäcket i solskens värmen! =)
Och sen gick vi in och fikade!



I Söndags, igår så hade jag hopplektion för Sara och Mysan =)
Det gick skit bra för dem!
Bilder kommer senare!



Idag ska jag jobba kvällen och antagligen sova hos syrran tror jag.

Nu ska jag äta och göra mig iordning och sen åka till Kss för att jobba! :)
Puss på er!

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0