Sunny day!

Hej alla!
Fasiken vilket gött väder det har blivit!
Otroligt skönt är det ute!

Idag ska jag jobba kvällen, sova hos syrran och jobba dagen imorgon.

Koffe är i skrivande stund och gör teoriprovet för lastbil, spännande!
Nervöst, men det kommer nog gå bra! =)

Igår red jag på ridskolan ute på bergs körbana.
Där fick vi värma upp och böja och ställa mellan körhindren och rida uppför och nerför
en backe.
Ja red Champis på hans raka bett och han var såå fin!
Älskar den hästen!

Vi skulle även rida igenom en utav vattengravarna där men det tog hur lång tid som helst för
Champis att komma på att det inte alls var något farligt med det vattnet =P
Jag skulle nog uppskatta att det tog ca. 15-20min. haha



Men sen när vi väl kom i denna stora vattenpölen ville han inget än att springa igenom den! haha xD

Alla hästarna gick i förutom Poker (en liten envis fjording som det inte går att övertala när han väl bestämt sig) :P
Caramella, som jag har ridit de senaste gångerna tyckte så mycket om vattnet att hon bestämde sig för att bada med ryttaren Sandra på! =P HAHAHAHA XD Caramella höll på att lägga sig ner och hann ner på knä sen kasta sig Sandra av henne och dök, rakt ner i vattnet! ;P



Ne, nu måste jag åka till jobbet i 740:in då koffe ska laga min racerbil! =)
Ha´t gött i solen!
Xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg <3

2012-05-24 @ 13:38:35
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Julia Wester och Frances Use

Hej!

Kolla gärna in min blogg som handlar om mig och travaren Frances Use. Det handlar om våran utveckling från början och frammåt. Hon har haft det svårt under en period och nu försöker vi bygga upp tillit mellan varandra. Planer är att kunna tävla lite i höst. Skulle vara jättekul om du ville kolla in och kanske kommentera? Kram på dig!

2012-05-24 @ 22:54:07
URL: http://francesuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0