Dagen och gårdagen

Hej!
Idag är det en sådär dag då jag känner mig GRYMT omotiverad!
Jag skulle kunna sitta här framför tv:en hela dagen! Och det kommer jag tyvärr antagligen göra också större delen utav dagen.

Igår red jag!
Markarbete och jag hade underbara Peter igen! :)
Vi red klockan då på c volten låg bommarna som kl. 12,15,18,21
Och a volten som kl. 14,17,20,23

Det gick ganska bra.
Han var oärlig mot skänken och svarade inte riktigt så tydligt och så mycket jag ville men det löste sig i slutet!
På volterna fick jag göra ponnysparkar på yttersidan för att han vägrade att vända! Han lyssnade inte på mina sidförande hjälper och knappt på de framåtdtivande heller....!!

Men han blev jättefin sen de sista 3min efter 1 timmes slit! Haha så typiskt!
Aja, tror att jag kommer kunna hitta honom snabbare när jag ridit honom fler gånger! (Har ju bara ridit honom ett par gånger innan).

Sandra hängde med till stallet och skulle ta kort men det blev inga då hon fick rida med oss istället! ;)

Ne, nu ska jag gå ner till källaren och leta lite efter utklädnings kläder tills imorgon! Mer om det senare!

Xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0