Jag är grymt....

....nervig!
Imorgon ska jag till min första jobbcoach som jag aldrig träffat förut...!!
Han hette Daniel och verkade väldigt trevlig över telefon, han märkte nog att jag blev
nervös hahahah jag blev jätte spänd och pratade som en robot typ! hehe
 
 
Men det ska bli spännande och se vad han säger!
Han kommer säkert att ge mig en massa tips om hur jag ska gå till väga med mitt jobbsökande!
Jag kan ju inte direkt säga att det går frammåt, tyvärr...
Men vad gör man när det inte finns några jobb att söka i denna hemska lågkonjukturen?
 
 
Jag hoppas verkligen, VERKLIGEN att jag kommer in på förskoleutbildningen i Varberg!
Då har jag ju förhoppningsvis min framtid lite mer säkrad än vad den är i nuläget!
Dessutom blir det ju 3½ år ungefär sen är det "bara" att kliva rakt ut och börja arbeta!
 
Det hade vart underbart!
suck...
 
 
 
Jag hoppas i alla fall att jag kommer komma i säng i TID ikväll, då jag har råkat vända på dygnet...mindre bra!
 
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0