mhmm!!

 
Prinsen min är hemma och lagar mat!
Soppa och pankakor! =) Mumma!! ;)
 
 
Jag har städat och tänt lite ljus så nu är det riktigt myspys här hemma!
Är dock inte färdigstädad, men asch, men det blir man ju aldrig! ;)
Man kan ju städa hur mycket som helst och sen när man har tagit det "sista"
så är det bara att börja om från början! =)
 
 
Tänkte jag skulle ta ett varv med vår nya damsugare och vattna blommorna innan maten.
 
Finns inte så mycket på tv:en att kolla på ikväll,
men det blir väl djurakuten om en timme bla.
Sen har jag ju som sagt lovat mig själv att lägga mig i tid så ingen The Mentalist för min del idag....
eller? ;)
 
Nepp tar tag i dagens sista idag!
Ha det bäst!
 
xoxo Elin
 

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Gott :)

Har förresten skrivit ett inlägg om förtroende och band till sin häst, du får jättegärna läsa, diskutera och kommentera kring detta på vår blogg! :)

2012-11-09 @ 09:33:26
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0