Myyyyyys

 
För er som missat så har jag och Sandra Apell haft mys ikväll!
Vi gjorde Fantomenkaka/toscakaka/kokoskaka, ja you namne it!
Kärt barn har många namn som man brukar säga!
 
Sen gjorde vi smoothie, jätte gott blev det!!
Vi hade i blåbär, jordgubbar och massa hallon, glass och lite mjölk!
MUMMA!!!!
 
 
 
 
Sen är det ju Farsdag idag också!
Och det har inneburit en massa åkande!
Först förmiddags fika i Jung hos koffes föräldrar,
sen iväg till götene till mina för pappa-fika där!
På vägen fick vi ta en donken då vi inte hann med någon lunch annars!
 
Så jag kan ju sammanfatta denna dagen som GRYM!
Då det bara har varit go´ mat idag!
 
God natt på er!
Imorgon ska jag slänga in ett inlägg om hur det gick i onsdags på hoppningen!!
Så håll utkik! =)
 
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Smoothien såg inte helt fel ut, släng upp ett recept! :)

2013-03-15 @ 21:49:20
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0