Trött?

Nja... Men jag kan kanske låtsas?
Koffe ligger bredvid mig och sussar för fullt medans jag ligger och kollar upp i taket typ! :)
Jag vill dock gärna vara trött för alla vet ju hur gött det är att sova, right?! ;)

Jag har länge haft ont i ryggen och håller på att försöka spara ihop pengar till att kunna gå några gånger till en naprapat. Dock så är det som värst när jag ska sova, när jag vaknar och när jag ridit..... :/

När jag lägger mig, vaknar och ridit så måste jag knäcka ryggen för att mjuka upp den så jag kan göra rörelser jag annars är "låst" att göra.
Inte bra, jag vet! Men vad ska jag göra då? Har provat tigerbalsam och sportsalvor som ökar blodcirkulationen men de har inte hjälpt....

Nu provar jag den nya starka voltarenen med diklo i och hoppas på att den kan hjälpa mig i alla fall lite grann!

Ne sova och försöka komma upp i tid för en gångs skull!
Bilden kommer efter inlägget då jag bloggar på mobilen! ;)

Ha det bäst!
Xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0