.....

Sitter och stånkar och pustar och hoppas på att diskhögen
ska diska sig själv...! ;) Det vore ju såååå skönt! hahahah
Dock vet jag att den inte gör det så jag får väl ta tag i skiten då!
 
 
En diskmaskin hade inte vart fel vid såndana här tillfällen....!
Min personliga mat- och diskmaskin är inte hemma....Så jag får väl fixa det själv...! hahaha ;)
 
 
Ne, usch! Jag blir verkligen lat sådana här trista, gråa och regniga dagar!!! -.-
 
Ikväll ska jag och Koffe åka iväg till min syster! =)
Han va ju för gó när han ringde och berättade att han och Emil (syrrans gubbe) hade bestämt
att de skulle greja och så sa han att..."och du får följa med om du vill!) ;)
hahahaha! Tycker det är kul att han har hittat en lekkamrat som lär sig utav varandra! ;)
 
Emil lär Koffe att snickra och Koffe lär Emil om bilar och motorer! =D
Hahaha Kul att de hittat varandra! =)
 
Upp och hoppa och diska med dig nu, Elin!! ;P
 
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0