Åh! Jag vekligen ÄLSKAR att.....

 
.....städa! NOT!
Har nu damsugit hela lägenheten, eller ja, allt förutom badrummet som ni såg i förra inlägget är översvämmat.
Nej, jag har inte orkat göra något åt det....än ;p
 
 
Nu ska jag ta tag i moppen och svabba av golven och då ska jag svabba mig in här vid datorn tänkte jag! ;)
Sen ska jag ner till källaren och tvätta 1 eller 2 maskiner.
Medan maskinerna körs så dammar jag lite och torkar av borden och slänger på en ny duk.
 
 
Egentligen så skulle jag ha åkt iväg och köpt en present till koffeplutten som fyller 22 imorgon, men jag fixar det imorgon istället, han vet redan vad han ska få men tänkte jag skulle försöka pimpa upp det lite! =)
 
 
En utav de bästa dagarna i mitt liv! 22 Juni 2012 <3
 
 
 
Imorgon så kommer koffes familj och då firar vi med smörgåstårta (!) och så tänkte jag att jag skulle baka nått. =)
På förmiddagen så ska jag rida Mysan då Sara inte hann med henne pga orientering =)
Shiet! Måste planera vad jag ska göra med henne ju! äsch kan ju köra på den övning jag har planerat länge att sara ska köra men som aldrig blivit av! ;)
 
Storebror och lillasyster! <3
 
 
Ditt leende gör mig varm och lycklig! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!!! <3<3<3
 
Svärfar Stefan! =)
 
Svärmor Christina! =)
 
 
Koffes lillebror Alexander (som numer är mycket större än på bilden(gammal bild))
 
 
Så woopwoop det blir till att gå upp tidigt imorgon då! he...he...hehe..he..he...he! xP
 
Sen ikväll tänkte jag att jag skulle sätta mig med mina "små pälor"! =)
Jag har lovat en gammal "viharriditisammagruppvän" att göra 2 armband till henne men jag har aldrig liksom hunnit med att göra det där andra då jag egentligen inte har några pärlor hemma...men jag får se vad jag kan åtstadkomma och får helt enkelt hoppas på att hon tycker om det! =)
 
Måste dra till Skara och Skövde någon dag och köpa pärlor samt hälsa på på BB och hämta min NB leverans!
 
Ne, svabba golven var det ju ja! hrrmmm.....
Konstigt att det är SÅ mycket roligare att sitta här och skriva än vad det är att städa? ;)
 
 
Ha´t bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp!!
Kolla in: Hem & Design
Kram Anna

2012-10-01 @ 19:01:08
Postat av: Anna

Snälla du kan väl komma! Jag har missat o göra din Oriflame beställning. Då måste det gå bra. Ta gärna med dig någon om du vill. Kraaaam........
Ps. Hälsa o Gratta Koffe idag på hans födelseda`!Ds.

2012-10-02 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0