Jaha då var det dax....

Under dagen idag så var det blå himmel och solsken! Sen på eftermiddagen runt 16.30 tiden så "spö" haglade det under 2 min! Nu så hagel snöar det!

Det är ingen tvekan längre...
Det kommer att bli ännu en vinter!
Och det självklart på både gott och ont!

Är ju mysigt med snö då det lyser upp höstens och vinterns mörka kvällar!
Och kul att åka skidor, men att det ska vara så kallt jämt är ju hemskt!
Fast iofs så hellre att det är kallt hela vintern istället för växlande väder då det gärna blir väldigt halt och plaskigt!

Ja, som sagt, det är både för och nackdelar med vintern! 😊




Imorgon kommer underbaraste Sandra hem!!!!!! Hon stannar länge denna gången då hon har lov och sedan följt av 2 veckors praktik här i stan!!! 😃 <3

Nu ska jag tända lite ljus och baka för jag är grymt godis sugen!! 😉
Sen om en stund kommer koffes arbetskamrat och kompis Martin hit och myser med oss (om han nu inte blåser bort i stormen där ute!) 😜
Kl. 21 är det tv:en och kanal 7 som gäller! Då är det Hela Sverige Bakar!

Ha en bra kväll!
Xoxo Elin

Ps. Jag skriver om min igenridning och gårdagens ridning imorgon så håll utkik! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0