M...

...som i Markarbete och Mysan!
 
Hej alla!
Igår så var jag iväg och red, det var som ni ser ovan samt tidigare inlägg,
markarbete och jag hade min lilla svarta diamant! <3
 
Övningen vi gjorde
 
 
Övningen var väldigt bra då det är många volter åt motsatt håll mot vad vi var i.
Så om vi va i (som bilden) i höger varv så lägger man volterna åt vänster!
 
Detta gjorde vi i trav och de blev sååå fina! =)
 
Jag och Nelly fick istället för cavalettibommarna göra lite skänkelvikning och passera dem.
Då hon inte är så stor så blir det svårt för henne att gå på storponny/häst avstånd! ;)
Och att både länga steget enorm och att de är upphöjda är lite väl svårt för den lilla! ;)
 
Det gick toppen bra i alla fall och hon blev suuuuper fin! <3
 
Om en liten stund ska jag och Sara dra iväg till mysipysan och idag står det hoppning
på schemat för deras del! ;) kanske kan bli en liknande variant på den vi gjorde igår?
Eller något annat! Vi får se!
 
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0