Tjohoooo!!

Tjo!
Idag är det UNDERBART väder!!!
Strålande sol och blå himmel! Kan det bli bättre än så?! =D
 
 
Jag har precis städat trappen och nu ska jag ta tag i disken tänkte jag!
När solen är framme och det är fint väder så går allt så himla mycket lättare!!!!
Håller ni med om det?
 
När det är fint väder så blir jag mycket mer motiverad till att göra saker =)
Om solen är kvar sen så kanske jag tar och hämtar en solstol och sätter mig ute i solväggen med en kopp te!
Ååå vore ju super härligt! =)
 
 
 
Ikväll kommer Jenny hit en snabbsväng och hämtar sin beställning av små pärlor!
Paketet är inslaget och klart för att ge bort så hon får inte se det hon ger bort förens paketöppnaren gör det! haha
Men hon har självklart fått se det på kort! Så hon får ingen jätte överraskning haha! ;D
 
 
Sen som jag sagt förut så kommer Sandra hem idag! !!! !!!
Koffe ska iväg och planera Sälenresa så då kanske jag kan åka bort till Härne om hon har tid och vill träffas! ;)
 

 
På Onsdag så får jag med mig några (eller ja en vad jag vet) fotografer till stallet!
Vilket innebär då att det kommer komma upp lite nya kort här! =)
Det är Markarbete som står på schemat, spännande!!! :)
 
 
 
Ne, nu ska jag ta tag i lägenheten innan jag 'råkar glömma av det ;)
 
Puss på er!
xoxo Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0