=)

helluuuuuu!
Här sitter jag med en cider i handen och firar in fredagen och helgen! ;)

Idag har jag vart i götene och ridit Pokerplutten!
Det var riktigt längesen som jag såg honom så glad och positiv! haha!
Han var ett riktigt litet charmtroll idag! =))

Jag jobbade honom i skritt i ca 30 min för madde bara,
så inget pressande eller så utan vi mediterade helt enkelt! =)
Jag fick honom att länga sin vänster sida och även lyckades jag efter ett tag att rida in under hans vänster bakben också!
Sen så kunde jag ställa honom vänster och behålla framåtbjudningen!!! =)

Självklart så glömde jag att ta kort....DARM!
aja! Jag lovar att försöka komma ihåg det nästa gång! ;)
 


ha det bäst!
xoxo Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0