Norge och ridning

Hej allesammans!
Idag har jag fått lite att göra! =)
Först började dagen med att Daniel ringde och frågade om inte jag kunde skjutsa dem till sationen då de skulle till Norge. De har, som många andra, bestämt sig för att flytta dit, lämna allt här hemma och flytta till Norge.
Vilket jag tycker är mycket synd!
 
 
Aja, sen åkte jag hem och vända iprincip då jag skulle besiktiga daniels bil.
Som förövrigt gick igenom! Den är till salu så om ni är intresserade utav en opel Astra Club så kontakta mig så sänder jag er vidare! =)
 
Sen bytte jag bil och åkte hem till mamma!
Hemma hos henne tog vi det lugnt, vi käkade, fikade och pratade tills det var dax för mig att dra till stallet! =)
 
Väl i stallet så var det hoppning på schemat och jag var uppskriven på en fjordhäst som heter Poker.
Poker är 8 år och en väldigt känslig individ som har lätt att stressa upp sig.
Så för min del blev det skritt och trav, mestadels skritt för att hitta hans lugna sida där han kunde slappna av och länga sin vänster sida. Han är lite svår ibland tycker jag i och med att han är så pass känslig samtidigt som han behöver mycket hjälp av sin ryttare för att kunna komma att tänka frammåt, nedåt och lugnt!
 
(gammal bild!)
 
Men om han skulle muskla sig lite bättre och lugna ner sig så skulle han bli en toppen-fin dressyrhäst! =)
 
Nu sitter jag hemma och slappar framför House.
Snart ska jag byta och lägga mig i sängen och läsa favoritboken "the Carrie diarys"!! =) <3
 
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0