Sandra <3

Hej alla! =)
Det har varit grymt dålig uppdatering...(som vanligt)...i know..!
Men jag har i alla fall haft en riktigt rolig helg!!
 
Ni som inte riktigt har hängt med så...
Sandra har flyttat till Varberg för att gå i SRG, Sveriges RidGymnasium! =)
Jag åkte dit för att hälsa på henne i Torsdags, 6/9 och stannade till den 9/9!
 
torsdagen så gjorde vi inte så mycket, sandra motionerade en häst, Rambler.
Sen kollade vi lite på anläggningen, vilket var riktigt fin och mysig!
 
 
 
fredagen så kom sandra hem från skolan redan halv 11 ungefär och sa att det visst fanns några hästar att
rasta så vi drog på oss ridkläderna och åkte iväg till stallet.
Där frågade hon Mårten, hopptränaren vem han ville sätta henne på.
Detta slutade med att Sandra och jag red var sin ute på deras gigantiska fälttävlansbana i skritt och trav!!!
Det gick super bra fast att jag fick den mest segaste hästen i stallet, Riola och sandra en utav de piggaste, Samorine.
Men det roliga var att både jag och sandra fick sitta och sparka på dem! hahaha XP
 
 
I lördags drog vi till Ullared och shoppade loss!! ;)
Köpte lite kläder och grejor och vi tog tid på oss då vi inte hade bråttom till något annat ställe så vi kom därifrån 19.50 ca. =)
I söndags så red Sandra igen och tränade på en markarbetesläxa de hade fått, vilket gick toppen-bra!! =)
 

 
Ha det bäst!!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0