Sara och Mysan!!


Hej igen!
Tänkte jag skulle berätta lite om igår också! =)
Jo, igår så hade jag en liten markarbeteslektion för sara och mysan!
De hoppade 4studs och det gick toppen bra för dem!
 
Sara red på ett waterford bett som Mysan gick riktigt bra på faktiskt!! =)
 
 
Ni kommer se på bilderna att jag har lagt ut 2 bommar, en före och en efter linjen.
Och det för att mysan kan få för sig att ta bettet för sara ibland! ;)
Busponnin!
Så hon skulle sakta av till i alla fall trav innan bommen! =)
 
Aja, avståndet jag hade var ca. 2.10m mellan varje och 20m från sista hindret och bommen från båda håll!
Nog pratat! Här kommer bilderna! ;)
 









Visst ser det fint ut? =)
Jätte duktiga var de!
 
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin ställde upp med att fotografera!
emlyisnan.blogg.se

2012-09-11 @ 19:12:29
URL: http://elinkristinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0