TjosanHoppasanSa!

Hej alla goa!
Just nu sitter jag framför Linus´es dator och skriver medan Koffe löser rubuickskub och Linus spelar gitarr till top lists på Spotify. Jag. Har. Tråkigt.!!!!!!!!!
 
Kan inte någon komma på något att göra?
Helst inte matfestivalen bara, men något annat kul hade ju varit roligt! =)
 
Annars händer det inte mycket alls i helgen här....
Igår var det en minisammanträff här hos Linus. Det var Jag, koffe och heidi!
Senare på kvällen sen kom Jonas och Martin en snabb sväng.
 
Jag läääääääängtar som fasen nu tills på Torsdag och endel vet vad jag ska göra! ='D

Men det är inget som jag tänker skriv ut här då det kan bli en massa tjat annars om detta.
 
Jaja....imorgon ska jag nog dra mig iväg till underbaraste vänninan Madde! =)
Vi har ju inte träffats alls denna sommaren och har då mycket snack att ta igen!
 
   
                                                                      En gammal bild på oss! =)

 
Nu går "Jag är lyckigare nu.." och....
Hmm....baka kanske man ska göra? ;P
 
 
Koffe och Linus ville iväg till Råda vy och grilla....men jag är fan inte sugen på det....!
 
råda vy
 
Undrar om S, E, A och J kommer hem idag, eller om de kommer imorgon..??
Jag får ta och skicka eller ringa för att ta reda på detta! =?
 







Ha det bäst!
Xoxo Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0