Tonårsvakt! :)

God kväll!
Ikväll/natt är jag som rubriken lyder, tonårsvakt! :)
Koffes lillebror sover här inatt nämligen!

Imorgon kommer min underbara och efterlängtade älskling hem!!!!
Åååååå ni kan inte ana vad jag har saknat honom!
Det är första gången på riktigt länge som jag varit hemma själv utan Koffe!
Och trot eller ej, men jag har faktiskt inte njutit en sekund utav att han varit utomlands?!

Jag tycker då att det är bättre att vi gör något med våra egna vänner med vår egen hobby tex bilar/hästar under dagen. Då vet jag ju vart jag har honom och hur han mår, jag kan ha kontakt med honom och dessutom sova bredvid honom!!!

Jag har en känsla av att jag kommer sova jätte bra imorgon natt när jag äntligen har mitt hjärta bredvid mig i sängen att krypa intill! <3

Nu ska jag läsa i alla fall 1 kapitel ur nog världens bästa självbiografi? "the Carrie diaries"! :) sen ska jag sova för då kommer morgondagen snabbare har jag hört! ;)

Ha det bäst!
Xoxo Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0