Hej!

God kväll/natt!
Nu sitter jag i soffan och vilar fötterna lite, håller på och städar här hemma för fulla muggar! :p
Hyresvärden kommer med vår nya spis imorgon och då måste det ju se hyfsat bra ut i alla fall!

Idag har jag städat i vardagsrummet, köket och sovrummet! Nu har jag "bara" kvar badrummet, hallen, disk, tvätt och dammsugning och svabbning av golv kvar! Hej och hå!

Sen har jag hunnit med att dra en sväng till syrran också, alltid lika trevligt! :)

Jag tänkte jag skulle göra klart imorgon, i alla fall se till att ha dammsugit innan de kommer med spisen!

Koffe och Linus övernattar i Östersund inatt och fortsätter sin resa imorgonbitti.

Ne, om jag ska ta och fixa iordning lite i hallen och sen diska och sova, kanske!

Sov så gott mina vänner!
Xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0