<3

Och där åkte han..(06.20)!
Koffe åkte nu för att plocka upp Linus.
De har tokigt nog bestämt sig för att åka norrut, rättare sagt, så mycket norr ut man kan komma! Detta galenskap(?), har de räknat på att det kommer ta ca. 14-16 dagar!

När de visade kartan första gången för mig trodde jag att de inte skulle komma länge än till Östersund, vi får se om jag har rätt eller fel! Bara tiden och deras tålamod för bilfärden och för varandra kan förutse detta.

2 veckor all by my self får vi se hur det går.. Kanske kommer jag känna mig forever alone...? Fördelen är att jag är hemma och inte i någon annan stad alldeles själv. Nackdel är dock att koffe är min kock, men har köpt frysta calzones så detta ska väl funka!

Vill ni följa med koffe och Linus på deras resa till nordkap?
Gå in på deras blogg -----> destinationnordkap.blogg.se

Killar..! KÖR FÖRSIKTIGT för böveln!!!!!


Ha det bäst!
Xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0