Sommar!

Hejsan! =)
Häromdagen var jag hos mina medryttarhästar. Japp du läste rätt, det är jag som varit extremt kass på uppdatering. Det var ett år sen nu.
Jaja, nu släpper vi det och blickar framåt istället! =)
 
Jo, jag red Magic (D-ponny), han var inte så villig till att jobba hihi ;)
Här kommer en liten bildbomb efter ridpasset, i ett enskilt inlägg kommer film på gullefjunet!
 
 Såhär står han jämt när jag grejar och har koll på mig. Hur sött är inte det?
 
 
 
På bilderna ovan är Magic och på bilderna nedan är Magic och Colorado (liten storhäst ca. 150/155cm)
 
 
Visst har Magic en underbar silvrig färg på manen?
Håll koll här på bloggen så kommer filmer snart! =)
Ha det bäst! xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0